Menu

AIVOIN S8 NEUROPÄIVITYS NYT SAATAVILLASI

Aivomme valikoivat huomiomme suuntaa jatkuvasti, mutta ne eivät aina valitse oikein. Haluaisitko sinäkin työskennellä oikeiden asioiden parissa keskittyneemmin, luovemmin, rennosti onnistuen ja voida paremmin? Ympäristösi, asiakkaasi ja kollegasi huomaavat läsnäolosi voiman ja tulet huomaamaan vaikutukset, kun vain annat sille mahdollisuuden!

Olen kuullut lukemattomia kertoja ihmisiltä, kuinka heidän ajatuksensa harhailevat muualla kuin siinä mitä he kulloinkin ovat tekemässä. Tiedäthän tuon tunteen, kun haluaisit vilkaista älypuhelintasi tai sännätä jonkun muun mielenkiintoisen asian perään tai kun huomaat, että jokin ajatusketju on kuljettanut sinut kauas pois? Minä tiedän.

Haastavat tilanteet, vaatimukset ja stressi saavat aikaan sen, että menetämme yhteyden itseemme ja siihen mikä kulloinkin on tärkeintä. Kiire ja paine tuntuvat kehossamme. Sorrumme tilanteisiin nähden ylireagoimaan kehollamme ja mielellämme. Loistava kapasiteettimme on vaarassa valua hukkaan! No way Jose, peli ei ole ollenkaan vielä menetetty!

Aivoin S8 neuropäivitys on nyt ladattavissasi

Oletko tullut ajatelleeksi, että operoit päivittäin laitteella, joka ei vastaa tämän päivän vaatimuksia. Ensimmäinen matkapuhelimeni Ringo oli sekin edistyksellinen versio. Nykyinen laitteesi on nimittäin varustettu sellaisilla ohjelmilla, että voit kirjoittaa viestin seinään luolamieskaverillesi ja jäädä odottamaan. Ei ihme, että olet ajoittain pulassa noin 60 000 ajatuksesi kanssa päivittäin!

Hyviä uutisia! Aivoin S8 neuropäivitys on nyt saatavillasi! Lataaminen tapahtuu asettamalla itsesi mindfulness-asentoon. Kaikki tämä toimii tieteellisesti todistetusti, helposti ja vaivattomasti! Tämän jälkeen käytössäsi on tämän päivän versio, kunhan vain muistat ladata sitä riittävän usein. Lataathan sinä kännykkääsikin, miksi et huoltaisi yhtä tärkeintä voimavaraasi, mieltäsi.

Mindfulness-harjoitus mahdollistaa hetkellisen todellisen vapauden kokemuksen. Kun mieli rauhoittuu, siirtyy huomio kehoon ja sen tuntemuksiin. Sinun täytyy tulla ensin tietoiseksi kehosi kantamista turhista jännityksistä ja mieltä kuormittavista tekijöistä, jotta voit päästää niistä irti. Huomion tietoinen suuntaaminen kehon tuntemuksiin aktivoi insulan eli aivosaaren, joka on tiiviissä yhteydessä tunteisiin ja empatian kokemukseen.


Saisiko olla uusia näkökulmia?

Kuljet luultavasti samaa reittiä toimistollesi joka aamu. Autopilottiohjauksesi vie sinut perille. Mitä kaikkea hienoa saatat ohittaakaan tutun matkasi varrella. Suojatietään ylittävän lapsen iloisen heilautuksen ja hymyn? Vastareaktiosi tähän eleeseen? Upean maiseman, johon vain olet tottunut? Aivan samoin voi käydä työssäsi! Mikä muuttuisi, jos tänään katsoisit asioita tuoreeltaan, aivan kuin näkisit ne ensimmäistä kertaa? Mitä huomaisit? Mistä tulisit tietoiseksi?

Valitettavan monet meistä elävät elämäänsä sivustakatsojina. Ajatukset vievät mennessään menneeseen tai tulevaan. Kaikki tuo on pois tästä hetkestä. Siitä ainoasta hetkestä, jolloin voimme vaikuttaa asioiden kulkuun. Elokuva pyörii ja päättyy aikanaan. Miten tämä kaikki livahti ohi kuin huomaamattamme? Vai odotimmeko oikeaa hetkeä, joka ei koskaan tullut? Liian harva ymmärtää, että tämän parempaa hetkeä ei tule.

Toisaalta asioiden ohimenevä luonne on myös lohdullista. Jos joskus olit surullinen tai vihainen, et välttämättä enää ole. Samoin käy myös tunteiden, joiden kanssa haluisimme viipyillä pidempäänkin. Kaikkia tunnetiloja kuitenkin tarvitaan, sillä ne viestivät meille jostakin tärkeästä.

Mindfulness auttaa sinua tulemaan tähän hetkeen ja hyväksymään tilanteet niin, että osaat toimia viisaasti haastavissakin tilanteissa. Miten on asioiden laita sinun työyhteisössäsi? Kiinnostuitko? Autan mielelläni.

Katso lyhyt esittelyvideoni mindfulnessista tästä

Tekstin on kirjoittanut Brita Salminen, ruuhkavuosiaan ja unelmaansa todeksi elävä työelämän kehittäjä sekä mieliguru, joka työskentelee yrityksessään Britailor sekä toimii Sitomon yhteistyökumppanivalmentajana.

Takaisin ylös